Sunday, September 6, 2009

Salam Perjuangan!

Bismillah…

Buat Usahawan dan Bakal Usahawan MyJ Kelantan marilah kita semua bersama-sama bersatu hati, membulatkan tekad berusaha utk memajukan diri demi kehidupan yang lebih baik dan diberkati oleh-Nya.

Jadikan hari semalam sebagai pedoman dan iktibar, jadikan hari ini sebagai titik tolak perjuangan dan jadikanlah esok hari sebagai hari yang membahagiakan dan penuh kejayaan.

Sahabat seperjuangan sekalian…..Marilah kita mulakan setiap tindakan kita dengan niat yang betul dan telus. Keikhlasan kita dalam membuat sesuatu perkara akan membuahkan hasil yang cukup lumayan di masa hadapan.

Kejayaan tidak akan hadir dengan mudah tanpa usaha yang gigih dan iringan doa yang berterusan kepada-Nya. Fokuskan apa yang kita mahukan dengan mengenepikan setiap kritikan dan dugaan dengan mengambil sikap yang positif. Percayalah sekali gagal bukan bermakna kita gagal untuk selamanya.

Jauhkan dari sikap mementingkan diri sendiri dan mudah lupa diri dengan kejayaan yang dikecapi. Tanamkan sikap rendah diri, toleransi dan bersedia membantu rakan-rakan seperjuangan sehingga mencapai kejayaan. InsyaAllah.

No comments:

Post a Comment